Bu hafta her şeyi unutuyorum ama iyi anlamda unutma, sıfırlama değil bu. Güvenlikten demir makası ödünç almamı gerektirecek unutkanlıklar....

HAFTALIK #10 Bibliyografya

Ekim 28, 2014 Teknofil 0 Comments

Bu hafta her şeyi unutuyorum ama iyi anlamda unutma, sıfırlama değil bu. Güvenlikten demir makası ödünç almamı gerektirecek unutkanlıklar. Yazı yazmayı da unutturuyor gibi. Suçun birazını da hiç değiştirilmeyen şarkı listesine ve Chatroullete'de İtalyan kızlara kebap tarifi vermeye çalışan oda arkadaşlarıma atarsam rahat rahat yazacağım.


Bu dönem İnkılap dersinde elimiz kitaba değsin, burnumuz kütüphane koklasın, gözümüz sararmış yaprakları görsün diye kitapları sevmeyi unutmayalım diye Bibliyografya çalışması yapıyoruz. Bir konu ya da bir tarih aralığındaki kitap,dergi  ve matbu çalışmaların tamamının yazılı olduğu liste. Benim yaptığım bibliyografyada konu sınırlaması yok sadece 1850-1950 yıllarını konu alan 20 maddelik kaynak taraması yapmamız istendi. Kütüphanede aynı ödevi yapmaya çalışan insanların kitap karıştırdığını görünce mutlu oldum yazayım istedim


Geçen malzeme dersinde önde yer bulamadığım için arkaya geçtim elimdeki Rhodia bloknota mercan renkli Lamy Safarimle Railroading yapıyordum can sıkıntısından yanımdaki arkadaş ne yaptığımı ve neden yaptığımı sorunca anlatmaya başladım. Sınıfın dışında anca anlatabildim. Bizi dolma kalemler hakkında konuşuyoruz diye dersten atmıştı çünkü kır saçlı Yard. Doç. Anlamadığım bu adam bu yaşta neden hala yardoçtu şimdiye kadar prof olması gerekmiyor muydu. tek derdim bu olsa elimde neon mercan Lamy Safarimle dışarıda kalmıştım. Son dersti sadece kalemi alıp çıkmıştım. Bari defteri alsaydım keşke dedim ama yapacak bir şey yok yarım saat boyunca kantinde ben pembe sanılan ama pembe olmayan kaleme baktım baktım o bana baktı.


En son trene binmeden önce Armada'daydım. Hello Kitty World diye kocaman bir konsept mağazası var. Kabaca söylemek gerekirse içeride her bir halt vardı. Hello Kitty hayranı olsam içerisinden saatlerce çıkamayacağım bir yer yapmışlar. Defterler ilgimi çekti fakat kağıt kalitesinin kötü olacağından endişe ettim. Çünkü Türkiye'de üretilmiş, üzerine Sanrio lisansı basmışlar. İthal fiyatına satmalarına şaşmamak lazım. Her mal ortamında para eder.


Neyse konudan fazla uzaklaşmadan söylemeliyim ki bu firmanın tek ürünü Hello Kitty değil. '78de Kitty merhaba demişse '88de VCD Player oyunlarıyla çocukluğumuza (en azından benimkine) yer etmiş Kerokerokeropi karakterini de yaratmışlar işte onun stickerlarından aldım. Rhodia bloknotumun üstüne çok yakıştı birisi

Az fotoğraflı bir yazının daha sonuna geldik .Herkese Bol Haftalıklı Günler :)

0 Yorum: