Devam Eden 2. Scrikss Şenlikleri için Tıklayınız Merhaba Kalem ve defter yolcuları, vize sınavları dolayısıyla bir haftadır bir şey ...

Hediye Çekilişi #2 / Giveaway #2 From PenTrain

Nisan 03, 2014 Teknofil 50 Comments


Devam Eden 2. Scrikss Şenlikleri için
Tıklayınız

Merhaba Kalem ve defter yolcuları, vize sınavları dolayısıyla bir haftadır bir şey yazmadığımın farkındayım desem yalan olur. Çünkü daha yeni aklıma geldi, malum ilk sene-ilk dönem dört dersten kalınca ikinci dönem ders çalışmanız gerekiyor. Geçen ayın sonunda yapmayı planladığım bugüne nasip olan çekiliş için üsteki alet edevatı toplayıp hem sizin hem benim mutlu olacağım bir çekiliş gerçekleştireyim dedim. Böylece Scrikss'in dolma kalemden başka işlerde de başarılı olduğunu görmüş olur herkes :)

İzleyicim Olan ve Yorum Bırakan 2 Kişiye
1'er Adet;
*Scrikss noteLook A6-40 not defteri
*Scrikss Scrikssimo 0.5 uçlu versatil kalem
*Scrikss EC-30 çevre dostu silgi
*2014 Yazarlar Ajandası
veriyorum.

Şartları yukarıda yazdım ama tekrar edecek olursak;
(1) Sağ üst köşeden  "Bu Siteye Katılın" butonuna tıklayarak açılan pencereden İzleyicim Olmak.
(2) İzleyici olduktan sonra bu yazının altına Yorum Yapmak.

Çekiliş 03 Nisan 2014 Saat 16:00 da başlamış olup, 15 Nisan 2014 Saat 23:59 da sonlanacaktır.

Disclaimer : Masa çekilişe dahil değildir, kazanan kişi masa için bir hak talebinde bulunamaz.

Herkese Bol Şanslar :)
Eposta adresinizi yazmanız gerekmiyor

50 yorum:

  1. ilk yorumu ben yazayım, kalem de benim silgi de benim :)

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalim bizde katilalim

    YanıtlaSil
  3. bende katıldım hocam hadi bakalım :D

    YanıtlaSil
  4. bizde katılalım bari herkese iyi şanslar şanslı olan kazansın

    YanıtlaSil
  5. merhabalar izleyicinizimm
    dorefirsat@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhabalar : ))
    izleyiyiciniz oldum ve bloğuma link bırakmanıza çok sevindim.
    cocumlaeglenirken@gmail.com
    bana çıkar umarım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben masayı da istiyordum : )) ha ha ha: ) çok güldüm yaaaa. çok hoş

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. merhaba, prhn adıyla izleyicinizim
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. Scrikss çekilişi olmuş bu çekiliş.

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar,
    Kitap Güzellik olarak takipteyim.
    mail: kitapguzellik@gmail.com
    Bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  11. İzleyiciniz oldum ve bende katılmak istiyorum. Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  12. Hem trensever hem de kalemsever olarak burdayım.Bi hediyeyi haketmemiş miyim?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,
    Kalem ve defterlere bayılırım, sevgiler:)
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba :)
    İzleyicinim,
    email:esenaks@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Random.org belli ki beni sevmiyor ama şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  17. Bloğunuzu yeni keşfettim. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Ben yokmuşum gibi devam edin, şu ana kadar hiçbir şey kazanamadım çekilişlerden :D

    YanıtlaSil
  19. Notelook mu? Bayılırım :)

    YanıtlaSil
  20. merhaba, pervin adıyla bloğunuzu takip ediyorum
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  21. Merhaba
    Gfc de umut sukran olarak izliyorum .
    Bana Bol şans :)
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Merhaba, izleyicinizim.
    tugcekpl@gmail.com
    :-)

    YanıtlaSil
  23. Blogu takipteyim.. Kevser.vk@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. Herkese bol şans dilerim. Blogu Visnetw ismiyle izliyorum.
    Sevgiler
    abakanermin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Blogunu hilal mutlu adıyla izliyorum canım :D
    bi kere de şans bana gülsün :D
    Bol şans :D

    YanıtlaSil
  26. bende izlemedeyim.katılmak isterim.

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. merhaba
    bakımlı anne ismiyle izleyicin oldum.
    Bu güzel hediyelere talibim.
    Bahar Tuz
    bahartuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Umarım kalem ve diğer hediyelerin en çok isteyen arkadaşlara gider.

    YanıtlaSil
  29. Pentel smash den sonra boyle dogru duzgun kalemler kullanmak istiyor insan. Katiliyorum.

    YanıtlaSil
  30. Çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  31. denizinkelimeleri@gmail.com
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  32. Hatice Kartal ismiyle blogunuzun izleyicisiyim.
    E-Mail:hatice_tamdeger@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Hadi bakalım inşallah ihtiyacı olana çıkar.

    YanıtlaSil
  34. merhaba ben de katılıyorum..

    YanıtlaSil
  35. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  36. umarım şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  37. takipteyim :D bana çıksın ya.
    gfc: Pleatemp Perse
    pleatemp@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Selamlar.. Masanızda gizelmiş :)

    YanıtlaSil
  39. Şansımızın deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  40. Scrikss Scrikssimo :) masanın örtüsü de hediyeler arasında mı acaba :)

    YanıtlaSil
  41. İlgiyle blogunuzu takip ediyoruz efendim :)

    Umarım şans en çok isteyenin yanında olur :)

    YanıtlaSil
  42. Güzel bir blog, güzel hediyeler. Bir de bana çıkarsa daha da güzel:)

    YanıtlaSil